duminică, 12 septembrie 2010

Cum de a aparut

Ma uitam incantata, ca de fiecare data, chiar foarte incantata, la fotografii pe care le-am facut intr-un loc inca linistit, in care prea putin poluarea si zgomotul din orase ajunge si unde natura e inca stapana . Cand primavara rasare din pamant cu mii de culori , de parfumuri si de flori salbatice, dar atat de frumoase .
Si ma gandeam ca as putea sa public fotografiile mele, dar bloggul pe care l-am deschis se numeste ”gradina mea...”, iar dumbrava nu e a mea . Daca se va sesiza cineva?
Ideea este deci afisarea unor imagini surprinse de mine, poate nu cele mai reusite, dar daca mie mi-au placut si imi place oricand sa le revad, poate si altcineva s-ar bucura sa isi arunce privirea .
M-am uitat si in dex sa vad definitia cuvantului ”dumbrava”- padure tânară .
Am cautat si povestea lui Mihail Sadoveanu, tot pe net, am si gasit-o :http://www.audioz.ro/dumbrava-minunat-sacul-povesti/
si audiat-o , dar am gasit si multe site-uri care isi faca reclama afacerilor lor cu numele povestirii, dar si referate scolare ori comentarii literare ale povestii, fapt ce m-a facut sa imi reamintesc cu amaraciune de scoala noastra care produce neajutorati , invatati sa recite vorbe invatate pe de rost si nu sa gandeasca si sa se ajute singuri , iar dupa absolvire ajung neputinciosi dependenti de o mana care le fie cârjă . Comentariile literare dictate, date mura in gura elevului sunt cel mai prost mod de a explora literatura , fara interpretare personala si de multe ori fara ca elevul sa stie ce comenteaza, opera ramanandu-i straina .
Iar de aici, voi posta fotografii facute de mine din locul care pe mine m-a incantat si il numesc minunat, o dumbrava , padurice, dar si luminisuri , livezi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu